Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Romanyuk O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Romanyuk O. 
The Mass-Media and Political Regimes (The Problem of Mass-Media Determination by Political Regimes) [Електронний ресурс] / O. Romanyuk, I. Kovalenko // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - Вип. 50. - С. 245-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2017_50_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Danylkovych А. 
Research of consumer properties of leather filled with the use of electroactivated water reagent solutions [Електронний ресурс] / А. Danylkovych, O. Romanyuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 4(6). - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_4(6)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Romanyuk O. I. 
The Communication Function of Journalism [Електронний ресурс] / O. I. Romanyuk, I. P. Kovalenko // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - Вип. 52. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2018_52_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Kozak L. M. 
Digital Transformation in Medicine: From Formalized Medical Documents to Information Technologies of Digital Medicine [Електронний ресурс] / L. M. Kozak, A. S. Kovalenko, O. A. Kryvova, O. A. Romanyuk // Кибернетика и вычислительная техника. - 2018. - № 4. - С. 61-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kivt_2018_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Romanyuk O. N. 
3D Vector Fields Visualization Using Graphics Processing Units [Електронний ресурс] / O. N. Romanyuk, S. I. Vyatkin, S. G. Antoshchuk // Herald of advanced information technology. - 2019. - Vol. 2, no 3. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hait_2019_2_3_3
Описано метод візуалізації тривимірних векторних полів (ВТВВП), адаптованих для графічних процесорів (ГП). Мета роботи - розробка та реалізація методу ВТВВП із ефективним використанням GPU. Створено програмне забезпечення для ВТВВП на базі розроблених алгоритмів. Програма забезпечує ВТВВП через інтерактивно керовану послідовність анімації. Основними критеріями оцінки продуктивності алгоритмів візуалізації є простота інтерпретації та продуктивності. Розглянуто проблеми адаптації обчислювальної моделі алгоритмів візуалізації векторного поля до реалізації на основі GPU. Розроблено ефективне представлення даних для методів, що реалізуються на основі вершинного та піксельного шейдерів ГП. Запропоновано узагальнену модель обчислень на базі ГП. Створено програму для інтерактивної візуалізації ділянок тривимірного поля швидкостей за допомогою анімації. Розроблено метод декомпозиції тривимірного текстурного куба для зображення тривимірного векторного поля. Всі запропоновані алгоритми реалізовано у вигляді програмних модулів, які можна використовувати для побудови системи візуалізації. Описано метод лиття цього методу є поділ екрана на комірки (проміжки) та конвеєрне обчислення за допомогою проміжного опису кадру у вигляді списку примітивів. Розбиття обчислень на дві фази з використанням проміжного опису кадру надає можливість досягти максимальної продуктивності на етапі піксельних обчислень, які потребують найбільше ресурсів, та визначити продуктивність системи в цілому. Показано переваги такого підходу над методом візуалізації кадру-буфера. Використання сучасної графічної техніки надає можливість досягти найкращих результатів у плані продуктивності. Тривимірні векторні поля використовуються для наукової візуалізації, обробки зображень і для спеціальних ефектів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Adascalitei A. 
Oer mooc courses as an implementation tool of regional policy of the European Union [Електронний ресурс] / A. Adascalitei, I. Rusu, O. Romanyuk // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. - 2015. - № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vott_2015_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 577.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Romanyuk O. N. 
Blending Functionally Defined Surfaces [Електронний ресурс] / O. N. Romanyuk, S. I. Vyatkin, S. G. Antoshchuk, P. I. Mykhaylov, R. Y. Chekhmestruk // Applied aspects of information technology. - 2019. - Vol. 2, no 4. - С. 271-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aait_2019_2_4_4
Найбільш поширена модель для візуалізації тривимірних зображень - полігональне наближення. Поряд із рядом переваг, така модель має і свої недоліки. Моделюючи реальні об'єкти, будується наближена полігональна модель. Для підвищення якості зображення найчастіше необхідно збільшувати кількість полігонів. Збільшення кількості полігонів передбачає збільшення часу візуалізації та обсягу використовуваної пам'яті. Додаткові проблеми вносить зміна масштабу об'єкта, тому що не можна швидко та ефективно змінити кількість полігонів для моделі об'єкта. Від таких недоліків можна позбутися, застосовуючи аналітичне подання об'ємів і растеризація їх за допомогою алгоритмів трасування променів. Аналітичне завдання об'ємів не вимагає великого обсягу пам'яті. Проблема синтезу реалістичних зображень є актуальную для: різних тренажерів, віртуальних студій і тривимірних ігор. На даний момент вже існують роботи по візуалізації функціонально заданих поверхонь, але їх застосування обмежене досить вузьким класом поверхонь і повільною візуалізацією. Використовувані алгоритми складно оптимізувати, що також накладає обмеження на практичне застосування. Запропоновано використовувати особливий клас об'ємів, які називаються "вільні форми". Кожна вільна форма є базовою поверхнею та збуренням на цій поверхні. Базова поверхня та збурення задаються поліномами другого ступеня - квадрікою. Щоб досягти гладкості, функція збурення зводиться в третю ступінь. Мета роботи - розробка програми, яка за заданим аналітичним завданням із використанням квадріків зі збуреннями обчислює глибину кадру та нормалі до поверхні в кожному пікселі. Цей додаток має максимально можливо використовувати обчислювальні ресурси графічного акселератора (ГА). Вже були спроби створення алгоритмів візуалізації об'ємів, заданих аналітично, але більшість із них використовували тільки ЦПУ для обчислень, і час обробки було занадто великим для практичного застосування. Ці алгоритми не були призначені для паралельної обробки. На відміну від них, запропонований алгоритм використовує ГА для більшої частини обчислень. При цьому обчислення на ГА відбуваються паралельно, та метод ефективно використовує цю особливість. За рахунок паралельної обробки та відсутності необхідності пересилання великої кількості даних із загальної пам'яті в пам'ять ГА, збільшується швидкість візуалізації у порівнянні з варіантом, що використовують тільки ЦПУ. Тактова частота процесорів у ГА є меншою, ніж частота ЦПУ. Але для певного класу задач продуктивність із використанням ГА буде вищою за рахунок великої кількості процесорів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.418 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Romanyuk O. 
Defective Democracies – is it Bad or Good? [Електронний ресурс] / O. Romanyuk // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Питання політології. - 2016. - вип. 30. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPPO_2016_30_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Abrahamovych U. O. 
Pathogenetic association of vascular and cardiac lesions with Systemic Lupus Erythematosus: charasteristics and prevalence [Електронний ресурс] / U. O. Abrahamovych, O. O. Abrahamovych, M. L. Farmaha, O. T. Romanyuk, L. O. Kobak // Art of medicine. - 2020. - № 2. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2020_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.778 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Mykhaylov P. I. 
Interactive Shape Modeling Using Functionally Defined Objects [Електронний ресурс] / P. I. Mykhaylov, R. Y. Chekhmestruk, O. N. Romanyuk, S. I. Vyatkin // Herald of advanced information technology. - 2020. - Vol. 3, no 3. - С. 149–162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hait_2020_3_3_6
Створення цифрових моделей - складне завдання комп'ютерної графіки. Розробники анімацій зазвичай використовують 2 методи. Моделі виліплюються з традиційного матеріалу, такого як глина або пластилін, а потім моделі оцифровують. Моделі також можна створювати з використанням однієї з декількох комерційних (або призначених для користувача) систем моделювання, таких як MAYA або SoftImage. Оскільки з глини можна виліпити гладкі поверхні та точні деталі, більшість дизайнерів дуже часто використовують цей метод. Було б корисно дати користувачам такі ж можливості, як ліплення з пластиліну або глини, але у віртуальному просторі. Щоб дизайнер міг деформувати заготовку, додати деталі та видалити непотрібні частини. Крім того, віртуальні торгові центри, віртуальні світи, наукова візуалізація, проектування, будівництво і т. д. вимагають величезних витрат на передачу тривимірних геометричних даних по мережі. Для цього потрібно компактний опис тривимірних об'єктів. З урахуванням цих вимог розроблено методи з такими особливостями. Інноваційний інтерфейс інтерактивного моделювання, що використовує призначення функціональних моделей. Це орієнтація та розташування інструменту для ліплення щодо поверхні. Описано інтерактивне моделювання форм деформацій моделей на базі функцій збурення. Такі об'єкти характеризуються високим ступенем гладкості та описуються невеликою кількістю функцій. Їх легко деформувати та створювати форми, схожі на ліплення з пластиліну. Запропонований метод деформації функціонально заданих моделей із швидкою візуалізацією надає можливість забезпечити інтерактивність і реалістичність одержуваних форм. Наведено інтерактивне моделювання деформацій. Описано інтерактивне моделювання геометричних форм, заданих функціями збурення. Запропоновано метод інтерактивного моделювання функціонально заданих об'єктів без попередньої тріангуляції. Це надає можливість точніше створювати тривимірні форми та спрощує систему моделювання. Для цього розроблено алгоритм знаходження мінімального загального предка для об'єктів, алгоритм додавання об'єкта (збурення) в сцену та алгоритм вибору об'єктів у сцені. Розроблено метод візуального поданння вільних форм і аналітичних збурень для інтерактивного моделювання. Створено інтерактивний редактор сцен із можливістю збереження результату як у вигляді файлу сцени, так і у вигляді растрового зображення. Розширено набір примітивів для побудови сцен і досліджено властивості нових примітивів. При створенні редактора оптимізовано алгоритм растеризації. Для швидкого рендеринга 3D-моделей використовується метод, адаптований для графічних процесорів. Розглянута наукова задача може використовуватися для полегшення моделювання тривимірних поверхонь із різними типами деформацій, що може бути актуально для вирішення прикладних завдань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.189 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Romanyuk O. I. 
Transitology as a Promising Field of Cultural Studies [Електронний ресурс] / O. I. Romanyuk // Культура України. - 2020. - Вип. 67. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2020_67_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Kovalenko O. S. 
Formalization of Technological Processes for Accounting and Storage of Information in a Healthcare Institution [Електронний ресурс] / O. S. Kovalenko, L. M. Kozak, O. O. Romanyuk, M. Najifan Tumanjani, T. A. Maresova // Control systems & computers. - 2020. - № 5. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2020_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.936 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Zapotichna R. A. 
Alternative methods of teaching foreign languages at higher education establishments with specific training conditions [Електронний ресурс] / R. A. Zapotichna, O. M. Romanyuk // Закарпатські філологічні студії. - 2020. - Вип. 13(1). - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2020_13(1)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Kovalenko O. S. 
Informational and Software Module "ClinAss” for Registration and Analysis of Clinical Data about the Patient’s Condition [Електронний ресурс] / O. S. Kovalenko, L. M. Kozak, O. O. Romanyuk, O. A. Kryvova // Control systems & computers. - 2022. - № 4. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2022_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.551 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Romanyuk O. N. 
Combined bidirectional reflectance distribution functions usage for increasing images creation productivity [Електронний ресурс] / O. N. Romanyuk, Y. K. Zavalniuk, R. Yu. Chekhmestruk, P. I. Mykhaylov, A. Hamza // Applied aspects of information technology. - 2023. - Vol. 6, no. 2. - С. 130–138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aait_2023_6_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.148 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського